Vineri, 19 octombrie, Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala (ANAF) va organiza o intalnire cu contribuabilii cu tema „Case de marcat - facilitati, obligatii, termene", potrivit unui anunt al institutiei.
„Operatorii economici care au obligatia de a utiliza case de marcat electronice fiscale, in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt asteptati la Directia Directiei Regionale a Finantelor Publice Bucuresti, iar specialistii ANAF vor raspunde la intrebarile legate de tema sesiunii de asistenta", potrivit sursei citate.
Inscrierile se fac in limita locurilor disponibile, utilizand formularul de contact de pe pagina de internet a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
Totodata, reprezentantii ANAF amintesc ca, pe site-ul www.anaf.ro, a fost actualizat recent Ghidul cu privire la inregistrarea informatiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, precum si la emiterea certificatului de atribuire a numarului unic de identificare - in etapa preoperationalizare registru.
Trebuie amintit ca Guvernul a dat o prin care obliga operatorii economici sa se doteze cu aparate de marcat cu jurnal electronic. Astfel, masura trebuie implementata de contribuabilii mari sau mijlocii pana la 1 septembrie 2018 si de catre contribuabilii mici pana la 1 noiembrie 2018.
Adrian Vaduva