In perioada decembrie 2019 - ianuarie 2020, Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) organizeaza mai multe sesiuni de asistenta pentru contribuabili si reprezentantii acestora. In timpul intalnirilor, reprezentantii institutiei vor fi prezentate rezultate ale inspectiilor fiscale derulate in anumite perioade, a anuntat ANAF.
„Principalele constatari, rezultate din actiunile de control realizate la contribuabilii persoane juridice, vizeaza modalitatile de calcul al rezultatului fiscal, al impozitului pe veniturile din investitii sau aspecte referitoare la taxa pe valoarea adaugata, cum ar fi inregistrarea in scopuri de TVA, evidenta operatiunilor, sfera de aplicare si limitarile speciale ale dreptului de deducere", conform sursei citate.
La intalniri vor participa specialisti din cadrul structurilor de asistenta contribuabili si ai structurilor de inspectie fiscala, care vor prezenta situatii concrete identificate, precum si modalitatea de remediere a deficientelor constatate.
Lista intalnirilor organizate de ANAF este publicata pe pagina de internet a institutiei, la rubrica Info Publice/Servicii oferite de ANAF, iar informatii suplimentare se pot obtine fie utilizand Formularul de contact disponibil pe pagina de Internet www.anaf.ro, fie telefonic, prin contactarea Serviciului de asistenta telefonica a contribuabililor - Call-center.
Adrian Vaduva